2014年3月12日 星期三

Pre-wedding 之情迷布拉格 by Alexander Hera

我是周杰倫的fans . 我最愛佢嘅歌係「妳聽得到」。
「妳聽得到」嘅MTV 係布拉格拍,第一次睇完個MTV,就成為我最響往嘅城市。
這個地方太浪漫,一直覺得呢個地方要和心愛的男朋友去。所以多年來朋友邀請我去布拉格旅行我都婉拒了。I want to save the special place for my special one .

之後認識了我老公,當時仍時追求者的他當我如珠如寶(當然現在亦是一樣)。他準備和我到布拉格過情人節!

He was the one . 就在那個超浪漫的地方他成為我的男朋友,我們開始了~

四年之後,我們準備結婚,作為未婚夫的他仍當我是珠寶,說和我回到布拉格拍婚照:)















操力的是Alexander Hera . 一直老公都很喜歡他們首席攝影師Alex 的work . 布拉格的攝影行程共兩天,一天婚紗一天便服。記得那時是8月,天氣好熱,2個攝影師,一個化妝,攞住勁多器材同我地通山跑。。

最後我地兩個都好仲意輯相,同埋佢地嘅團隊真係好攪笑~~令我地全程都好輕鬆同愉快~

感恩,能擁有這麼一輯婚紗照。
Thank you Alex and his team ! :)










沒有留言:

張貼留言